840 41 42 43

Pobočkové ústředny Alcatel

Řešení Alcatel Hotel Solution nabízející přímá telefonní čísla, možnost přenosu zpráv, přihlašování a odhlašování hostů v jediném kroku, podrobné vyúčtování včetně uvedení DPH přímo v recepci, nebo okamžitou informaci o stavu kteréhokoliv z pokojů usnadní každodenní rutinní činnosti hotelu a v hostech vytvoří pozitivní dojem. S řešením Alcatel budete moci svým hostům nabízet pětihvězdičkové služby, počínaje rezervací a konče službami poskytovanými na pokoji

Alcatel OmniPCX Office Hospitality Link - OHL

Office Hospitality Link (OHL) umožňuje propojení a synchronizaci hotelových funkcí systému Alcatel-Lucent OmniPCX Office s hotelovými aplikacemi jako jsou Call Management System (CMS) a Property Management System (PMS). Veškeré operace se provádějí přímo v recepci a informace se zobrazují na displeji telefonu operátora (např. přihlášení a odhlášení hosta, objednané buzení telefonem, stav pokoje apod.). S řešením Alcatel OHL budou Vaši zaměstnanci výkonnější a hosté zcela jistě spokojenější.

Alcatel OmniPCX Office Hospitality Solution v kombinaci s OHL je ideální pro menší a středně velká ubytovací zařízení, hotely, školící střediska, penzióny pro seniory, univerzity apod. s ubytovací kapacitou až do 120 osob.

Jako potenciální poskytovatel aplikací můžete využít výhody našeho programu Alcatel Applications Partner Program. Stávajícím a potenciálním aplikačním partnerům můžeme bezplatně nabídnout Software development kit (SDK) pro vývoj hotelových aplikací.

Pro více informací volejte naši zákaznickou linku +420 840 41 42 43.

co se děje nejen u nás