840 41 42 43

Řešení kontaktních center

Řešení kontaktních center Alcatel poskytují řešení zákaznických služeb přes jakýkoli komunikační kanál, včetně příchozích hovorů, odchozích hovorů, e-mailu, faxu, internetové telefonie, webu, chatu nebo vyhledávání na webu. Řešení kontaktních center Alcatel nejsou závislá na platformě a mohou pracovat přes TDM a IP, na jednom místě nebo ve virtuálních organizacích, mohou být integrovány do jakékoli aplikace elektronického obchodování nebo do jakékoli jiné složky podnikového informačního systému.

Řešení kontaktních center Alcatel OmniTouch

Řešení kontaktních center Alcatel OmniTouch kombinuje snadnost použití s efektivitou vytváření systémů interakce se zákazníky při minimálních celkových nákladech vlastnictví (TCO) a minimálních provozních nákladech obvykle souvisejících s údržbou a správou systému.

Toto řešení si zvolilo více než 10 000 společností a je ideální volbou pro organizace, které si přejí rychle zavést aplikace kontaktního centra při současném využití výhod pokročilých rysů, jako např. distribuce hovorů, správa e-mailů, vyskakovacích oken na obrazovce (pomocí integrace počítačové telefonie nebo CTI), interaktivních aplikací IVR (Interactive Voice Response) a dokonce možností hovorů, včetně skriptování.

Alcatel OmniGenesys

Systém Alcatel OmniGenesys kombinuje moduly, které jsou na špici v daném sektoru a vyvinuté spol.Genesys, s unikátními vlastnostmi, jako je Syncro server na bázi RSI. Společně zjednodušují správu systému a významně snižují jak náklady TCO (celkové náklady vlastnictví), tak TCA (celkové pořizovací náklady), jelikož je nutných méně architekturních komponent. Kromě toho mohou být instalace OmniGenesys doplněny distribucí hovorů Alcatel OmniTouch Call Distribution pro zajištění automatické nápravy výpadku a zamezení veškerých trhlin v obchodování.

Kontaktní centra Genesys

Genesys, což je dceřiná společnost Alcatelu, je světovým vůdcem ve vytváření software pro kontaktní centra. Genesys nabízí integrovanou sadu řešení kontaktních center, které umožňují sofistikované routování a vykazování interakcí se zákazníkem pomocí hlasových, e-mailových a webových kanálů. I když je software Genesys optimalizován pro platformy Alcatel, běží zároveň na hardware různých dodavatelů a je ideálním řešením pro podniky s prostředími s několikerým tranzitem. Řešení Genesys podporují otevřené standardy a mohou být rychle integrovány do hlavních aplikací CRM pomocí adaptérů Genesys Gplus. Ve spojení s touto sadou nabízí Genesys hlasovou platformu a pokročilé řešení samoobslužného software IVR, které poskytuje přístup k webovým informacím z jakéhokoliv telefonu.

Genesys poskytuje řešení pro zákaznické služby, servisní linky, objednávkové linky, shromažďování informací, odchozích prodejů a služeb po telefonu a personální řízení. Řešení Genesys jsou dostupná pro nasazení v podnicích a jako služba "na požádání" nebo hostitelská služba. Jde o služby nabízené programem Genesys Managed Services Partners.

Pro více informací volejte naši zákaznickou linku +420 840 41 42 43.

co se děje nejen u nás