b4com b4com b4com
840 41 42 43

Problémy s aktivací, změnami a řešením poruch u služby Pevný internet

Od konce srpna dochází k technickým komplikacím, které mají za následek zhoršenou dostupnost služby Pevný internet pro aktivace a změny nastavení nebo při řešení poruch. Zmíněné problémy vznikly na straně dodavatele pevného připojení pro T-Mobile, společnosti CETIN, jejíž vyjádření uvádíme níže:

Společnost Česká telekomunikační infrastruktura a.s. (CETIN) provedla mezi 26.–29. 8. 2016 rozsáhlý upgrade obchodních a provozních systémů. Jak bylo předem plánováno a oznámeno, následný týden byly upgradované aplikace nedostupné pro obchodní partnery. Počínaje pondělím 5. 9. byl provoz systémů obnoven a nyní probíhá jejich provozní stabilizace. Aktivně jsou sledovány a laděny výkonnostní parametry aplikací a průběžně jsou odstraňovány drobné nedostatky. Ukončení stabilizační fáze předpokládáme do konce září. Současný provoz by už neměl mít negativní dopad na koncové zákazníky našich obchodních partnerů. CETIN děkuje všem svým obchodním partnerům za trpělivost a zároveň se omlouváme koncovým zákazníkům našich obchodních partnerů, pokud na ně situace měla dopad v podobě zpoždění při zřízení služby nebo její změně.

co se děje nejen u nás