b4com b4com b4com
840 41 42 43

DALŠÍ Z PLÁNOVANÝCH ODSTÁVEK PROBĚHNE 10. – 12. BŘEZNA

T-Mobile  oznamuje plánovanou odstávku některých služeb v souvislosti s aktualizací systémů péče o zákazníky v termínu od 10. března, 19 hod do rána 12. března. Odstávka přinese například zrychlení obslužného systému. V uvedeném období budou bez omezení fungovat stávající služby včetně volání a SMS. Během odstávky budou mít zájemci v omezené míře možnost aktivovat data v ČR i v zahraničí, proto operátor doporučuje v případě potřeby nastavit tyto služby včas předem. V rámci odstávky nebude možné přijímat a realizovat požadavky typu aktivace nových služeb či změny v nastavení přes samoobsluhu Můj T-Mobile, hlasový automat ani SMS kódy, včetně případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet. 

V omezeném provozu budou fungovat rovněž Zákaznická centra a Značkové a Partnerské prodejny. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže. Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, MOBIL.CZ, innogy Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus. 

Operátor žádá své zákazníky, aby si v případě potřeby s předstihem změnili stávající nastavení služeb, případně včas aktivovali služby, které chtějí v době odstávky využít. Přechod na nový CRM je zásadní a nutnou technologickou změnou, která pomůže zkvalitnit obsluhu klientů T-Mobile i zavádění nových služeb. 

Detailní informace v nejbližších dnech na www.t-mobile.cz/odstavka nebo přímo v aplikaci Můj T-Mobile.

co se děje nejen u nás